23 May 2012

Misi Penselamat..

Holla!! Smlm de misi menyelamat..tp bkn selamatkan org tp selamatkan Pak Itam @ Black..kucing hubby aku merangkap kucing yg paling nakal..ingt smlm da x dpt jumpa die lg tp dpt gak akhirny..dia dok kt tingkat bwh..umah ktorg tingkat 3..bercinta aku & hubby terpekik2 nm die dgn harapan die dtg..tp hampeehhh..puas memujuk dgn mkanan tesco kegemaran die..nsb kami baik sbb de kucing utan lpk sm ngn black..kucing tu slalu gak hubby aku bg makan..dgn pertolongan die, kami dpt tangkap black dgn bw umpan ayam KFC..mak aiii!! KFC jah kucing aku mkn..ko haderr..smpikan hubby aku kne panjat tembok r nk amik die..ni kire misi ke-3 hubby aku selamatkan black..1st jpe kt dlm lubang kt ofis, 2nd jpe kt bwh bukit sbb da pnh kuar umah b4 ni..dlm ujan hubby aku amik die dok t'jerit mnta tlg kt bwh pokok pas ilg 2 ari..nt aku upload gambar Pak Itam ni..*kdg2 wat aku hangin bl slalu ske kemas umah*..

No comments:

Post a Comment