1 Jun 2012

Alaaa Tomei2..


Assalamualaikum...


* hi..shayer Putri Dhia Alisa *
Ni r die pengarang jantung, hati, limpa n segalany pd aku n hubby..mmg bes sejak de baby ni even sumtimez ms tu x leh nk handle dgn tepat & padu...*ms de gne padu ke??*..meh aku introduce my little gurl, Putri Dhia Alisa..nm ni daddy yg bg..yg mengejutkan akak, my hubby ni bg nm ni dlm 2 days b4 ktorg g wat 4D ultrasound..since ari tu, mmg pggl baby dlm perut Dhia r..nk kate hubby aku bkenan tgk cite Tentang Dhia, x de gak..mebi die ske Nora Danish..auuwwww!!

My baby lahir kt spital gov je..bkn mak jemah x nk g private..de r survey tp bak kate hubby aku, sakit sm je..* terbayang pengalaman bersalin *..Dhia lahir kt Hospital Ampang, 25/1/2012, 2137 pm..alhamdulillah sume selamat time tu..berat Dhia 2.55kg..mmg kecik aku tgk n doctor serta staff2 len yg sambut kelahiran Dhia pn ckp " kecik je orangny.." time tu doctor yg sambut Dhia name Dr.Ohana..baik sgt..* untung time tu dpt doctor yg x kasar wat kje *..hubby aku pn de ms..die r yg bg aku semangat lebih untuk aku lahirkan puteri kami ni yg comel sgt..nanti aku cte pengalaman bersalin k..

Kt bwh ni aku de ltk pica my baby : :

* comeiny muncung anak mummy ni *

* time ni baru dlm 30 hari *

Lots of luv from mummy & daddy..<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment